לאיזה עסקים פרסום בגוגל יכול לעזור

פרסום בגוגל זאת דרך מצוינת להביא פניות לעסקים מסוימים.

פרסום בגוגל מתחלק למעלה ל3 חלקים עיקריים:

1.קידום אורגני של האתר שזה אומר להעלות את האתר למעלה בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל.

ככל שהאתר יהיה גבוה יותר בתוצאות החיפוש על ביטויים משמעותיים ככה יהיו אליו יותר פניות של לקוחות.

קידום כזה לוקח זמן והוא ריצה לטווח ארוך. כדי לבצע אותו רצוי לשכור מקדם אתרים שיעשה את העבודה.

הקידום מצריך ביצוע חקר מילות מפתח וביטויים, הפקת תכנים מתאימים ובניה נכונה של אתר.

קידום כזה דורש הרבה מאוד סבלנות כי הוא יכול גם לקחת הרבה חודשים אבל לטווח הארוך הוא מאוד משתלם.

קידום כזה יכול לעזור לנותני שירותים כמו רואי חשבון, עורכי דין, מתקיני פרגולות וכל מי שנותן שירות.

הקידום גם מתאים לחנויות שמוכרות דרך אתרי אינטרנט כמו חנויות בגדים, תוספי תזונה, ציוד לרכב ועוד.

2.קידום ממומן של האתר ברשת החיפוש של גוגל

בקידום ממומן של האתר מייצרים מודעות למי שמחפש מוצר או שירות

כאן לדוגמא:

קידום אתרים

ניתן לראות מודעה בתשלום (מוקפת באדום) כתגובה לחיפוש בגוגל של “קידום אתרים”.

מיד מתחתיה מופיעים האתרים בקידום האורגני.

הקלקה על המודעה מביאה לאתר ומשם הגולשים צריכים ליצור קשר דרך האתר או בטלפון ואם זאת חנות אז לקנות בה.

יש גם מודעות מיוחדות לטלפון שבהן אפשר ליצור קשר ישירות עם המפרסם ולא לעבוד דרך האתר.

מודעות כאלה יעילות במיוחד לעסקים שמחפשים בלי הרבה מחקר כמו מנעולנים, מדבירים, חשמלאים ועוד.

את המודעה אפשר להריץ בשעות מסוימות, בשפות שבוחרים, באזורים גאוגרפים מסוימים ולפי עוד פילוחים.

ניהול קמפיין ממומן בגוגל מצריך מנהל קמפיינים שידע להקים את הקמפיין ולעקוב אחריו כדי שהניהול יהיה יעיל ומשתלם

3.קידום ממומן של האתר ברשת המדיה של גוגל

רשת המדיה של גוגל היא למעשה באנרים שמושתלים באתרים אחרים.

פה יש דוגמא של מודעה ברשת המדיה של גוגל מתוך האתר גלובס:

רשת המדיה של גוגל

מודעות ברשת המדיה אפשר לכוון לפי אתר, לפי מילות מפתח או לפי תחומי עניין של הגולשים.

יש עוד סוג של פרסום ברשת המדיה והוא שיווק מחדש – remarketing שזה אומר שגולש שנכנס לאתר או שהה בעמודים מסוימים באתר יראה פרסומות

שתרדוף אחריו לפי תנאים מסוימים למקומות אחרים. פרסומת זאת תגביר את הסיכוי שהגולש יחזור לאתר.

 

פרסום בגוגל מבוצע לפי תשלום חודשי למקדם האתר או למנהל הקמפיין הממומן. בקמפיין הממומן צריך בנוסף לשלם לגוגל סכום חודשי עבור המודעות.